Diete

Publiciatate



Kilograme în minus după naștere? Vezi 6 sfaturi pentru a slăbi fără dietă

Data adăugării: 2012-10-24 21:36:31
Adăugat de: Hristina
Autor: -

Multe femei care își doresc să slăbească trec cu vederea faptul că cel mai importat este să fie sănătoase. De aici și creșterea cazurilor de anorexie, mai ales în rândul doamnelor care își doresc cu orice preț să arate bine, iar problema este că prețul pe care îl plătesc este chiar viața lor.

1. Ține un jurnal culinar. Studii recente arată că ținerea unei evidențe a mâncărurilor pe care le consumi te ajută să pierzi până la 5% din greutatea corpului. Notează și fotografiază ce consumi pe parcursul zilei, astfel vei ști mereu ce ai consumat.
2. Vitaminele te ajută în dietă. Dacă iei zilnic vitamine, îți scade și pofta de mâncare. Oamenii de știință au demonstrat că persoanele care iau vitamine cântăresc mai puțin. Ca să împaci ambele tabere, mergi la medic și cere-i vitamine în funcție de nevoile tale. În plus, vitamina C te ajută să arzi grăsimile. Nu vrei să apelezi la vitamine sau suplimente? Consumă zilnic trei felul de legume sau fructe bogate de vitamina C: citrice, broccoli, pepene galben.
3. Mărul fermecat. Cu siguranță știi că un mar pe zi ține medicul la distanță. Ei bine, noi îți spunem că un măr pe zi ține și kilogramele în plus la distanță. Dacă vrei să scapi de kilogramele inestetice, consumă cât mai multe fructe și legume, dar nu în exces. Încearcă să ai mese cât mai colorate, astfel încât creierul să primească semnale pozitive privind alimentele din farfurie.
4. Forța pentru o silueta de vis. Exercițiile de forță te ajută să pierzi mai multe calorii decât exercițiile normale. Asigură-te că pauza dintre exerciții este mai mica și vei reuși să arzi din ce în ce mai multe calorii. Pentru fiecare exercițiu, execută 15 repetări și ia pauza 20 de secunde.
5. Prietenul la nevoie se cunoaște. Când mergi la sală, încearcă să îți găsești o parteneră de “suferință”, iar astfel vei reuși să execuți corect toate exercițiile și vei fi motivată să arzi cât mai multe calorii. Fă-ți o gașcă de prieteni cu care să mergi la fitness, bucurați-vă de fiecare zi în care faceți sport și sărbătoriți orice victorie împotriva kilogramelor.
6. Stresul aduce kilograme. Dacă ești nervoasă și stresată, trebuie să știi că ai tendința să acumulezi mai repede caloriile. Mergi la sală și încearcă exercițiile tip yoga, iar senzația de foame excesivă va dispărea treptat. Studiile arată că atunci când suntem stresați alegem alimente care nu sunt deloc sănătoase, așa că asigură-te că ești relaxată și vei alege alimente mult mai sănătoase.

Vizualizări: 3239

Comentarii:


Adăugaţi comentariu:

Introduceţi suma ciferelor